Thursday, November 19, 2009

~Apa Yang Dia Faham~

Salam
Ari ni Officemate aku (kak yus) crite pasal anak dia si kakak (Yasmin). Yasmin blaja tahun 4 then ujung-ujung tahun ni cikgu pun kasi borang pinjaman buku teks (SPBT) utk tahun depan punya. Yasmin ni pun suruh lah papanya isi kan Form tu dah selesai isi si papa pun bagi balik kat yasmin (sambil diperhatikan oleh si ibu). Dengan pantas yasmin pun ke dalam biliknya then ambil gunting dan mengunting bahagian bawah form tu si ibu pun tanya "awat kakak gunting?"(dengan nada tergejut) yasmin pun jawab "kat sini tulis potong mana yang tak berkenaan jadi kakak potong la"(dengan rasa tak bersalah).....
oooo... itu yang dia faham ngan ayat "potong mana yang tak berkenaan"
Cam tu pun bleh ke????

1 comment:

Related Posts with Thumbnails