Tuesday, August 16, 2011

Way Way from Papago

As salam

Kalau tak kerana aku kena p ke shah alam dan subang drive sendiri rasanya tak beli lagi menda alah GPS ni...Dah abis google map aku khatam tapi rasa tak kompiden juga maka terpaksalah ankat juga ini GPS


WayWAyQ40 (papago)
Mulanya survey kat Langkawi ni, ada 2 kedai ja yang jual pastu tiap kedai ada 1jenis ja... Ye lah kan, di Langkawi ni sapa nak pakai GPS, bukanya nak sesat mana pun alih-alih dalam pulau ni jugak.


On da way nak p Shah Alam ari tu aku singgah la Alor Setar dulu cari benda GPS ni. Main terjah je mana-mana yang aku rasa senang nak parking dan membeli dengan dua budak kecik ni. Ada member suh p Sentosa mall (ala-ala pertama) tapi mikirkan pariking susah so kat Tesco Mergong tu ja tempat aku. Nasib baik jumpa kedai ni


Cantik la tu kan.... tengok pi tengok mai kira pi kira mai au amik yang padan patut je lah.
Ok lah kra masih dalam bajet aku lagi ni, pastu function pun ok jugak.... Aku nak buat tunjuk arah je pun walaupun dalam tu banyak benda lagi boleh buat tapi tak sempat pun aku nak godek-godek. YAng penting dia bleh tunjuk arah dengan tepat dan cepat kat aku, tak kah aku dok p melencong merata tempat abis minyak setengah tangki baru jumpa yang di cari.
Aku mula on miss WW (gps) dari restoran jejantas sg buluh dan alhamdulillah kejap je dah sampai Grand Blue Wave Shah Alam.... memang lancar je lah tak de sesat-sesat pun.
Malam tu hubby plak try guna missWW untuk cari TUDM subang dari hotel, dalam 10 minit dah sampai TUDM Subang tu. Nampaknya prestasi miss WW amat memberangsangkan.
Aku on dalam bilik je nih..
Dah balik Langkawi, miss WW dok diam dalam case tu nanti raya maybe baru guna lagi. Hehehe.... macam la tak tau umah sedara mara aku...

*Tunggu hubby balaik nanti pasti miss WW akan digunakan sepenuhnya utk aktiviti cuti-cuti malaysia... insyalllah*

2 comments:

  1. cuti² malaysia... bila nak mai la jalan² kot belah ni ct..

    ReplyDelete
  2. myna~ mmg ada angan2 nak p sana myna tp kena tunggu hubby dulu la... lambat lg la nampak gayanya...

    p/s: myna, klu bleh kami nak draf sana...bleh?
    hehehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails