Tuesday, August 23, 2011

Alhamdulillah.. Won Produk Benefit

As salam

Walaupun jarang-jarang sekali menang contest dalam majalah ni tapi alhamdulillah ada jugak terselit nama ct sebagai pemenang untuk produk benefit bagi promosi dalam majalah EH! edisi Julai 2011


 Boleh tengok kot-kot nama uolls ada jugak tersenarai DISINI
Edisi Julai 2011
Kalau edisi Jun 2011 klik DISINI
Ct tak sempat beli yang bulan jun punya... maklumlah kat sini susah skit nak dapat majalah-majalah ni...

Ini antara produk Benefit... serius ct memang tak tau sangat pasal produk ni..yang ct tau ia produk Skin Care. Lepas ni kena cari lagi lah info pasal benefit ni....
Ada 10 pemenang...Nilai kesemua hadiah RM5K maknanya seorang menang produk yang bernilai RM 500 la kan..ct tak pasti sebab bila nak rujuk balik kat majalah EH! (cover rozita che Wan & Zain Saidin)
 tu dah tak ada bahagian penerangan hadiah, dah gunting untuk borang contest muka surat sebelah..hehehe
Kalau betul RM500 best lah ni adalah hadiah termahal ct menang..weeeeiiii...

TQ BLUINC

*nama salah ejaan skit dalam senarai tu tapi no IC betul so comfirm la kan*


No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails