Monday, August 8, 2011

Inner 2 tone

As salam

Dah beli ke semua persiapan nak melaram di hari raya nanti? ke korang suka beli last minute sebab bleh dapat harga runtuh tak hengat, dulu time dok KL ada jugak la sekali dua p Jalan TAR tu time depa dah mula dok lelong-lelong semua barang kasi habis. Perg!!! memang padat lagi mampat jalan TAR tu ngan manusia... ohhh... tu semua tinggal kenangan ja  bagi aku, tak tau bila plak bleh rasa suasana gitu lagi.
Sekarang kat Langkawi semuanya rileks saja... tak de jem, shoping pun biasa-biasa ja sebab tak banyak pilihan. Tu pasal aku banyak jugak menyoping cara ONline ni walaupun kadang-kadang rasa tak berapa best sebab tak bleh cuba or pegang dulu benda nak beli tu. Tapi pasrah je lah kalau benda yang di oder tak berapa sama dengan yang kita tengok kat lappy. Alhamdulillah... setakat ni tak de lagi kena tipu ke apa semuanya ok..barang sampai, kaler, meterial  seperti yang aku nak.

Baju raya dah siap, tinggal nak beli tudung je.... masih dok pikir-pikir lagi tudung cam na nak try raya ni. Sekarang aku lebih banyak pakai shawls dan yang paling best ialah inner 2 tone dari AYUNAR.Gerenti tak melekap kat dahi, tak payah dok gunting ke hapa... tapi kalu yang jenis suka pakai yang melekap tu pun ok jugak. Ini koleksi aku setakat ni...

2 Tone jer sebab kalau 3 tone rasa cam meriah sangat plak nak pakai p opis..bagi budak-budak yang pakai p class ok la kot. Tu pun jarang aku pakai 2 kaler sekali, selalu aku pakai sebelah-sebelah jer, tapi jimat kan bila beli 1 dapat 2 kaler. Di AYUNAR ni korang leh pilih sendiri nak kaler apa dari palet kaler yang ada di beri siap-siap kat blog tu. Aku selau gabungkan dari kumpulan kaler yang sama..ikut suka korang la nak campur kaler apa pun.

Bagi yang baru nak cuba pakai inner ni pastu tak tau nak gayakan cam na.. tengok la tutorial dari cik ayun yang comel tu KAT SINI sekali dengan tutorial makeup.
Dah! nak sambung blik cari tudung untuk raya...korang terjah je


2 comments:

  1. betul jgk...beli 2 tone bole pkai sbelah je klu xnk 2 skali...hehe

    ReplyDelete
  2. saya pon de bli inner ngan ayun..
    bessst sgt.. =)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails