Monday, March 8, 2010

✿N3 Terakhir Sebelum....

SALAM

Pengumuman....Pengumuman..... mulai Jumaat ni (26-02-2010) ini lah N3 terakhir aku sebelum aku cuti-cuti malaysia....sehinggalah
7-03-2010
Aku nak balik Taiping (umah mak mertua) kemudian terus ke Ipoh sambil mandi manda dan bersuka ria di Lost World Of Tambun seterusnya meneruskan perjalanan ke Cameron Hingland ( kutip strawberry,teh) selepas tu turun bukit lajak pulak p KL round2 mana yang patut (wajib jln TAR & putrajaya) lepas tu balik ke taiping (zoo taiping & maxwell Hill) dan last sekali balik ke Pokok Sena kedah (umah mak aku)

Ini semua perancangan yang dibuat oleh aku dam Hubby... Doakan kami sekeluarga selamat pergi dan selamat balik
Sebelum tu layan dulu skit gambo2 dari Miss Google









Insyallah.... balik dari bercuti ni aku akan buat N3 khas tentang percutian kami sekeluarga

♥PESANAN♥
Uolls sudi-sudilah jengah tanah jajahan aku ni then Klik apa yang patut dan tingal lah jejak sebab aku pasti membuat kunjungan balas

ASSALAMUALAIKUM



1 comment:

  1. salam ct..selamat cuti2 malaysia,jgn lupe ole2 utk ibunafis yea(gurau je,kalo ada pun apa slhnye..)takecare smuge slmt smpai destinasi & slmt pulang nnt..enjoy ur day!!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails