Monday, April 2, 2012

Pekeliling gaji baru

As salam

Dah ada dah pekeliling yang ditunggu-tunggu kakitangan kerajaan.
Klik la kalau nak baca
PEKELILING PERKHIDMATAN 1/12


Kalau tak reti nak kira gaji pokok atau tak dak kalkulator korang
Klik kat bawah ni
PERKIRAAN PEMINDAHAN GAJI

Insyaallah April ni akan dibayar gaji baru ni sekali ngan tunggakan dari bulan Januari..
makcik kayo jap, hahaha..... bleh la buat beli kain untuk baju raya ni kan...kena tempah awai ni.

Oh... lupa plak sekali Cola naik RM50...alhamdulillah...

Hubby plak tak tau la cam na sebab depa ni special skit... depa dah dpat dah skit bulan Januari ari tu....tapi tak sampai 13% tu so katanya April ni just tambah % yang tak cukup tu lah...ada tunggakan jugak la...
 
Ada misi yang perlu dibuat selaras dengan gaji baru....harap paling lewat pertengahan tahun depan misi ni complete.
 


4 comments:

  1. alhamdulillah..naik lebeh sket..
    makneng follow kamu...

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. tu lah kan...dok tgu dr bln jan lagi, tapi harap jgan la brang naik harga..klu tak sama je lah

      Delete

Related Posts with Thumbnails