Monday, October 3, 2011

Dah 2kali tapi tak pandai jugak

As salam

Tahun lepas pun dah pi kusus ni di Hotel Sri Malaysi Alor setar, tahun ni pi lagi gara-gara nak cukupkan 7 hari kursus setahun. Kali ni tempat kursusnya Jaaaaaaauuuuuuuuhhhhhh sangat di Langkawi.
Yer.... jauh bagi staf yang datang dari Kuala Lumpur, sabah dan sarawak sampai bas pancit tengah jalan la...
Tapi dekat sangat bagi aku.

Hotel tu 5 minit jer dari rumah... aku tak tido hotel pun, balik tido umah la ngan anak-anak dah abahnya tak de.. 
Ni blajar buat buku vot manual dan penyesuaian, yang buat kewangan tahu la ni.... aku pun buat kewangan jugak tapi aku tak tahu sebab sekarang semua guna sistem.. laporan ke apa semua dah ada lam sistem ckup masa print jer..tu la kan zaman sekarang semua harap kan komputer tapi buatnya komputer problem time nak buat laporan...mampus la. Memang best la dapat blajar semua ni walaupun tak di praktikkan tapi ilmu tu tak rugi, mana tau nanti ditukarkan jabatan kena buat pulak kan.
Penceramah pun faham-faham jer ngan naluri peserta kursus ni...sengaja dia cepatkan modul  supaya dapat bagi lebih masa pada yang nak menambahkan koleksi vantage, corell, parfume dan memborong cokelat.
Hebat depa ni, tau aja kat mana kedai parfume yang murah...aku kat sini pun tak tau sangat (dah jarang membeli) hasilnya.... datang 1 beg balik 3 beg.



No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails