Monday, October 25, 2010

BIRTHDAY LUCKY DRAW BY NAUFAL N NUREEN (update)




BIRTHDAY LUCKY DRAW BY NAUFAL N NUREEN

Akan berakhir pada jam 1200 malam ini. Pada yang belum join dan nak join masih ada masa lagi. Hadiah pun dah di update …..

Hadiah pertama


Hadiah kedua


Saguhati

Senarai penuh nama peserta akan ct update esok dan insyaallah kalau tak de apa-apa masalah dengan pencabut undi (naufal N Nureen), keputusan akan diumumkan dalam minggu ini jugak. Ct kalau boleh tak nak tangguh-tangguh keputusan… lagi cepat lagi bagus sebab hadiah pun dah ada boleh je terus pos.

Ct pun selalu join contest-contest ni di blog contest ct ( THECOLOURFULISLAND) sebagai peserta rasa tak berapa best jugak bila penganjur macam saja je nak lambat-lambatkan pengumuman keputusan. Kalau yang bersebab tu ok jugak la…sekurang-kurangnya dia ada jugak buat entry bagitau kedudukan keputusan yang tak dapat diumumkan atas sebab-sebab tertentu. Yang tak berapa best tu…bila ada yang senyap ja…..sampai 2,3 minggu dari tarikh tutup pun belum ada keputusan lagi…di shout box penuh dengan pertanyaan dari peserta tentang contest…nak kata dia bz dengan urusan lain tapi sehari 2,3 entry terbaru… mungkin nak tarik trafik dari peserta yang tertanya-tanya tentang keputusan yang hari-hari singgah.

Insyallah dalam minggu ini jugak ct umumkan keputusanya. Boleh tunggu kan?


2 comments:

Related Posts with Thumbnails