Wednesday, December 12, 2012

Patah tumbuh hilang berganti

As salam

Hahahaha... tajuk entry tak boleh blah langsung
Tak dak yang patah pon...... tak dak yang hilang jugak
cuma digital kamera yang lama tu dah jatuh dan kompom rosak terus sebab masa jatuh tu kamera tengah ON abis lens dia rosak
sayang ooooo kat kamera digital lama tu walaupun cap KODAK (ada orang cakap brand lama) tapi banyak bejasa dah tu.... dah sampai tanah suci mekah dah kamera tu... setahun di bumi lebanon... last tamat riwayat kat Malaysia jugak

Pengganti nya :)

Say HI to Nikon Coolpix

Biasa-biasa jer ni bukan yang DSLR canggih-canggih tu tak mampu lagi rasanya nak beli yang beribu-ribu, cukup sekadar yang ada.

Ok, nantikan entry penuh gambar hasil dari CIk NIkon kita ni.... hehehe :P

1 comment:

Related Posts with Thumbnails