Tuesday, March 13, 2012

My pic dalam cosmopolitan mac

As salam

Hik..hik..hik... ni pon mau kecoh kan? pic kecik cinonet jer pon

 
Fazlina member Fb ada bgtau pic Ct kat dalam Comopolitan mac....ingat2 balik mana ada ct join kontest bergambar ke apa kan...maklumla kita tak fotogenik hehehe...
cosmo sampai kat tangan jenuh dok belek kat mana pic tu.... rupa-rupanya  team cosmo amik komen ct di FB cosmo pasai langgan majalah tu...dah lama dah komen..tu pasal hilang ingatan jap
Nik Izyanti pon ada jugak... kaki kontest jugak tu tp lagi hebat dari Ct lah


3 comments:

  1. huyohh..glamer cik jah kite..

    ReplyDelete
  2. tahniah!!!glam muka masuk mag...

    ReplyDelete
  3. wow, macam retis gitewww!!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails