Wednesday, March 14, 2012

Bye bye Naufal

As salam

Abah ct ada mai Langkawi ari isnin lepas ada hal....pastu semalam abah cakap nak bawak Naufal balik Pokok sena nanti ari Sabtu abah hantar balik sini.
Mmmmmm.... kena pikir dulu... masa abah call tu Naufal dah tido so tak leh tanya dia nak pi ke tak tp Ct memang leh kompom dah Naufal mesti nak ikut la.... Tapi ct plak yang rasa cam berat ati jugak nak lepaskan...Kalau tak bagi ikut sian plak kat Naufal tu cuti skolah ni tak kemana pon asyik terperap kat umah pengasuh ngan  tengok tv ja...ada jugak bawak pi taman permainan tapi kejap je lah dah pegi lepas amik depa di umah pengasuh pastu dah lewat petang kan..

Pagi tadi kejutkan Naufal tanya dia 
nak ikut Tokwan pi balik umah tokwan ka?
Naik feri ka?
ye lah
lama dia diam...pastu dia cam nak nangis
La... pasai pa? napa abang nak nagis?
Mak ikut tak?
mak keja la...abang pi ngan wan ja...
Nanti adik nak main ngan sapa?
Rupanya dia dok pikir kan Nureen nanti nak main ngan sapa kalau dia tak dak.....Alahai
Adik main ngan intan (anak pengasuh) la
Ooooo...ok

Pagi tadi dah hantar abah ngan Naufal ke jeti, feri pukul 7.30 ke kuala kedah...Tunggu tengok Nureen plak petang nanti bila tengok abangnya tak dak.... mesti dia cari jugak..

Ct tak leh nak amik cuti...sekarang ni tak cukup staff....huhuhu

¬TaTa¬


1 comment:

  1. Alolololo!!
    Bye Bye Naufal.. ;)
    Jgn nakal2 ye..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails