Friday, January 6, 2012

Kepulangan yang dinanti

As salam

Wahhhhh tajuk cam cerpen plak..hahaha
Ahad lepas lebih kurang pkul 2.40ptg hubby and da geng selamat sampai di bumi malaysia...syok la yang dapat sambut hubby memasing kat KLIA tu....Ct tunggu di Airport Langkawi ja, tak berbaloi plak nak kuar belanja gi jemput di sana so Ct boking flight je lah utk hubby...Pukul 8 malam flight hubby dari KL - Langkawi...
Budak dedua tu Ct tak bagitau pun nak buat apa kat Airport tu... Naufal ada tanya jugak nak jumpa sapa kat sini...Ct cakap nak jumpa kawan, pastu dia tanya kawan mak nama apa plak....ahhhhh banyak tanya plak.

Hehehe.. gitu lah gayanya bebudak yang dah 5 bulan tak jumpa abahnya... tak de la xcited sangat kot sebab bleh kata selalu jugak depa dok skype...Tapi bleh nampak la lepas tu kami pi makan, dedua nak dok kat abahnya...berebut nak dok sebelah. Naufal mula la tanya itu ini...Ct plak yang tadi dok tahan tak nak makan konon nak makan sekali ngan hubby....tak abis pun nasi sebab kureng sedap.
28 hari sahaja cuti hubby, lepas ni sambung lagi misi hingga hujung Julai dan ada berita yang tak sedap didengar kononnya misi nak dilanjutkan sampai ke oktober 2012...huaaaaa...minta2 la sampai julai sudah seperti yang dijanjikan...

~TaTa~

2 comments:

  1. hubby kena keje kat mana n misi apa?

    ReplyDelete
  2. wei... aku pulak yg terlebih terharu. cehh. anyway, slmt balik, Syed!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails