Thursday, January 7, 2010

"ACCIDENT"

SALAM

Kemarin semalam (06.01.10) kul 4.30 p.m (lebih kurang la) dapat call dari mak bgtau adik (atan) kat kolumpo accident.... lam hati "jangan la ada yg tak sedap didengar" (since kes arwah adik ipar aku jadi fobia skit bila dapat tau ttg accident ) Mak cakap patah tangan ngan bahu. Dia bawa motor,entah lori langgar dia or dia langgar lori ke, tapi yang pasti ngan lori.Lam kepala otak aku "cam na nak buat ni? sapa nak p tengok? yang lain ok ka?" My hubby try minta cuti emergency tapi masih tak approve lagi coz ramai yang tengah cuti dan ari sabtu ni dia duty (istilah lam tentera) tentu tak sempat nak balik dari kolumpo lagipun tak tau lagi cam na keadaan adik tu...

Pikir punya pikir adik yang sorang lagi (syam) cakap dia bleh p tapi tak tau jalan nak p HKL.. Tak pa la aku lukis map dari tol jalan duta p HKL (arap2 dia paham la)..... Syam tak keja ka???? (tanya lam ati)  mungkin dia minta cuti kot...

Malam.
Aku dok pikir lagi nnt depa (mak,abah,syam) nak tido kat mana? mana ada sedara kat area2 HKL tu so aku pun call kak Da (the somellomels) bgtau depa maybe tumpang tido umah kak da tapi jauh jugak la kat nunnn... putrajaya.

pikir lagi...depa bertolak pagi ni (07.01.10) dari alor star tentu sampai petang or malam. Sian atan dok sorang2 kat HKL tu tak dak sapa tengok, mesti sedih la...(aku tau coz aku penah kena cam tu....nangis sorang2) minta tlg lagi ngan kak da p jenguk sat sementara depa nak sampai Kolumpo...

pikir lagi..... AHH... tak nak pikir dah yang bukan2...tengok keadaan cam na nanti...



No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails